Sista tisdagsseglingen

I morgon är det sista tisdagsseglingen för i år. Hoppas nu att det blir riktigt många som dyker upp. Själv kommer jag att befinna mig i en gummibåt i omedelbar närhet.
Tränarkåren för juniorerna är i väg på olika evenemang och lämnade över taktpinnen till mig så jag skall göra ett försök att köra träningen i morgon. Tränarerfarenhet har jag kanske efter 7 år som tränare hos frigymnasterna men seglingsträning har jag aldrig bedrivit men det går säkert bra det också. Rapport kommer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Christian

så Saphira ligger i hamn imorgon då?

Full satsning på lördag istället...

2008-09-15 @ 22:38:09
Postat av: Leif

Helt rätt Christian. Full satsning på lördag gäller...

2008-09-16 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0