S(å) J(-vla dåligt)!

Pendlar en hel del ner till Malmö just nu och för att vara lite snäll mot miljön så tänkte jag åka tåg( åker miljöbil annars men tåg skall ju vara ännu bättre). Mina tidigare erfarenheter är förseningar, förseningar, förseningar men jag ville ändå prova för att ge dem en chans. Vägen ner gick alldeles utmärkt vi var bara ett par minuter sena ner men på vägen hem vet jag inte riktig vad de sysslade med. Tåget skulle gå 16.08 och kom nästan i väg i tid, ett par minuter sena bara men sen.....på en sträcka som är ca 12-13 mil lyckas man bli en halvtimma!! försenade. Ingen snö, ingen is, det regnade inte ens. Vad hände? det tog 3 timmar dörr till dörr - Det hade gått fortare att segla hem!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0