Liten båt blir ofta våt...

image147
Åt lunch på Malmö SS i går. Det var svinkallt och blåste som bara den ( ute får jag väl tillägga för att inte skrämma bort besökare). Men det jag la märke till var att halva J/80 flottan låg kvar i vattnet så jag gick bort och kikade lite på dem. Och det måste jag ju säga att det är en liten fin båt men att segla över Atlanten i en det hade jag nog inte ens funderat på och med tanke på vilket väder killarna, som just nu gör ett försök, har haft så undrar jag om de kanske också funderat på det kloka i detta företag. Men nu är de i alla fall framme på Las Palmas och jag kan sluta vara nervös ett tag innan de går på nästa etapp.
Läs mer om deras eskapader här:    http://adventure.roxen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0