Aj min kropp..

Det blev ett x antal timmar nere vid båten i går där x var betydligt mer än vad min kropp tyckte var bekvämt. Slipning, polering, målning mm. men nu är det inte mycket kvar innan skönheten kan vara i vattnet. Ett lager bottenfärg till skall på och vattenpumpen skall monteras sen är det läge för sjösättning. 

Ett stort tack till Eddie, min nya fördäcksgast, som kom ner och hjälpte mig på lördagen.
Jag har ju sett bilderna på de stora pojkarna när fördäcksgasten hänger upp och ner i spinnakern så vad kunde då vara bättre än att införskaffa en fd elitgymnast som fördäckare.
Välkommen Eddie! 

 162308-93
image223

Kommentarer
Postat av: emmelieee

Hej va med i min tävling och vinn ett par örhängen!
PUSS! :D

2008-04-21 @ 09:06:59
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0