Nya kontaktuppgifter

Ja så har man varit en vecka på det nya jobbet ( och redan ligger jag två veckor efter....) så nu börjar grunderna sätta sig. Snart finns det både organisationsnummer, styrelse, nytt kontor mm. En del saker är redan klara och det är bla. mailadresser. Så nu hittar ni mig snabbast på [email protected] 

Skicka gärna bilder, reseberättelser mm. från året som gått så att vi har något att värma oss med i vintermörkret. Mina nya Nova vänner får gärna maila och berätta lite om sig själva och vad som är på G.

Sen kom jag på att jag inte hade lagt in någon bakåtreferens dvs någon hänvisning till vår gamla hemsida finns inte här på den nya så här kommer den www.charran.blogg.se. Där hittar ni bla info om Becker 27 samt lite om vår karriär som seglare från totala nybörjare - med måttot: sist men inte toksist till köpet av vår eminenta Nova.
image106
Charran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0